Administratie


Voor ondernemers in ’t Gooi, Eem- en Flevoland

De administratie is voor de meeste ondernemers een tijdrovende en vooral ongewenste bezigheid. Maar niet voor ons. Als administratiekantoor doen wij dat graag en snel. We weten immers hoe het goed geregeld moet worden. En dus verzorgen wij de boekhouding voor veel ondernemers in de regio’s ’t Gooi, Eem- en Flevoland tegen een verrassend aantrekkelijk tarief.

Altijd inzicht in uw cijfers

Met een administratie die op orde is heeft u inzicht in uw cijfers, altijd. Het vormt daarmee een belangrijke basis om te kunnen ondernemen. Zo weet u hoe uw bedrijf ervoor staat, wat u te wachten staat en kunt u beslissingen nemen over investeringen, uitbreidingen, personeel en nog veel meer. Wij geven u dat inzicht via actuele cijfers en overzichtelijke rapportages op frequente basis.

Uw financiële, fiscale en privézaken goed geregeld

Regelen wij uw administratie, dan bespreken we minstens 2 keer per jaar de actuele cijfers met u. Momenten waarop we meteen ook andere zaken aan de orde stellen. Van zakelijke herstructureringen tot persoonlijke zaken als de IB-aangifte, pensioen, arbeidsongeschiktheid en wat er gebeurt na overlijden. Dit doen we voor veel verschillende ondernemingen in vrijwel elke branche, ook voor houdster- en werkmaatschappijen. De gehele administratie voor DGA’s met alle problematiek daarbij is ons dan ook niet vreemd. En heeft u een grotere ondernemingen dan nemen we uw gehele financiële dossier zeker eens per jaar door, eventueel samen met een samenwerkingspartner. Zodat u altijd zeker weet dat alle financiële, fiscale en privézaken goed geregeld zijn.

Loon- en salarisadministratie

De loon- en salarisadministratie kent veel valkuilen met de verschillende cao’s en bijzondere regelingen. Maar wij weten hoe we deze complexe materie goed moeten uitvoeren zodat u niet geconfronteerd wordt met onaangename boetes en uw personeel kan vertrouwen op correcte loonstroken en tijdige uitbetalingen. U kunt het deels of geheel aan ons overlaten. Natuurlijk fiatteert u wel altijd de loonbetalingen.

Uw boekhouding online

Steeds meer zaken gaan online en dat geldt ook voor de administratie. Daarom kunt u bij ons uw boekhouding online inzien zodat u altijd precies weet wat er gebeurt. Of u verzorgt de administratie, deels, zelf via het online portaal . Samen bepalen we wat u zelf wilt doen of inzien en wat wij voor u uitvoeren.

Administratiekantoor in Almere en Soest

Op welke wijze u ook de administratie wilt inrichten, bij Kent Partners kunt u het laten verzorgen. En verandert uw bedrijf, dan wijzigen ook de wensen rondom de administratie. We bespreken dan hoe wij onze dienstverlening daarop kunnen aanpassen. Waarschijnlijk hebben wij u dat zelfs al geadviseerd voordat u het ter sprake brengt. Dus zoekt u een administratiekantoor in Almere of Soest? Neem dan contact met ons op!